Deurne in Beweging 2020

Deurne In Beweging in 2020

'Deurne In Beweging' is een breed thema waarbij we aandacht besteedden aan sportieve en recreatieve beweging met aandacht voor gezondheid. Door te kiezen voor 'in beweging' werd het jaar breed neergezet en kon ook het creatieve element 'techniek' hierbij aanhaken. Techniek is een thema dat zeker bij Deurne past, want Deurne heeft ook op dat vlak creatieve inwoners, nu en in het verleden. Van het pientere pookje van Hub van Doorne, de Dag- en nachtmachine van Gerrit van Bakel tot de elektrische bussen van Ebusco. Maar denk ook aan de molens, de Peelrandbreuk, het Museum techniek met 'n Ziel en de dutch technology week waaraan ook Deurnese bedrijven deelnemen. Daarnaast konden culturele en creatieve organisaties op tal van manieren beweging in beeld brengen.
Samen keken we uit naar een jaar vol aantrekkelijke evenementen en activiteiten dat de Deurnenaren en bezoekers in beweging heeft gebracht!

We zeggen met trots: Deurne, Palet van De Peel!

Voor het themajaar 'Deurne in Beweging 2020', werden er allerlei verschillende vlogs opgenomen door bekende of minder bekende Deurnenaren. Kijk hier de vlogs terug!

In deze vlog neemt danser Daniel Stosic jou mee naar een dag uit zijn leven. Een dag waar hij laat zien wat en hoe hij nu precies in beweging komt!

In deze video nemen de Deurnese Watervrienden jou mee naar het zwembad! Een dag waar de vrijwilligers laten zien wat er allemaal te doen en wat er nu zo belangrijk is binnen een vereniging.

In deze video neemt Handbalvereniging de Sprint jou mee naar de sporthal! Een dag waar de voorzitter laat zien wat er allemaal bij een vereniging komt kijken.

In deze video beantwoord prof-rolstoelbasketballer Jelle van der Steen een aantal vragen van Tiago van Leef! Deurne.

In deze video neemt SV Deurne jou mee naar de velden! Spelers van het Walking Football team laten jouw zien wat het Walking Football precies allemaal inhoud.

In deze video neemt Sanne van Paassen jou mee in haar verhaal.

In deze video neemt Aniek Nouwen jou mee in haar verhaal.

In deze video neemt Deurne Pioniers jou mee in hun verenigingsverhaal.

In deze video neemt MTB Deurne jou mee in hun verenigingsverhaal.