Sorry, deze activiteit is niet meer beschikbaar

Afstudeer-concert met harmonie St Caecilia

t/m 13 mei

Conservatoriumstudent Elian Jacobs maakt zijn dromen waar. Voor een examenproject organiseert hij zijn ‘Dream Big’ concert, met een harmonieorkest, een koor, combo, zangers, zangeressen en muziek van het Metropole Orkest. Het belooft een bijzondere avond te worden.

Jacobs studeert Docent Muziek aan het conservatorium in Tilburg. Hij koos ervoor zich te verdiepen in muzikaal leiderschap, de ultieme vorm daarvan is misschien wel de rol van de dirigent. Bij Harmonie St Caecilia en dirigent Johan Smeulders vond hij de plek om zich op dat vlak te ontwikkelen.

Wat krijgt het publiek?
Een bijzonder concert, met muziek van het Metropool Orkest. Singer Songwriter, en jazzy nummers met symfonische begeleiding. Dat laatste stuk verzorgt het harmonieorkest van St Caecilia. Elians medestudenten van het conservatorium nemen de zang, het combo en het koor voor hun rekening. Elian zelf dirigeert, maar speelt ook bugel en gitaar.

K…

Wat krijgt het publiek?

Kortom, het belooft een muzikaal divers, spannend en verfrissend geheel te worden. De moeite waard om te komen beluisteren. Het concert vindt plaats in het Dorpshuis in Lieshout.

Neem contact op

Dorpshuis Lieshout