Sorry, deze activiteit is niet meer beschikbaar

Koningsdag Oranjeplein

t/m 27 april

In Mariahout gaan ze Koningsdag vieren op het Oranjeplein. Op en om het Oranjeplein worden diverse activiteiten georganiseerd voor jong en oud.

Dit jaar staat er een echt ontwerpatelier om jouw ‘droom-Koningsdag’ tot leven te laten komen. Het beste ‘droom-Koningsdag’ idee komt tot werkelijkheid in 2025! Én dat is nog niet alles. Uiteraard kan iedereen weer een ritje in de huifkar maken. Ook staan er leuke spellen klaar waar jong en oud mee kunnen spelen. En laat jij je gezicht schminken? Gooi ook nog even al je energie eruit op de verschillende springkussens. En natuurlijk gaan ze allemaal samen het Koningsdaglied laten horen op het podium. Ze snappen dat dit alles veel energie kost, dus alle kinderen krijgen een gratis pannenkoek, ijsje en natuurlijk heel veel ranja.

Vrijmarkt
Uiteraard mag o…

Vrijmarkt
Uiteraard mag ook de vrijmarkt niet ontbreken op de boulevard van het Oranjeplein. Neem je kleedje en spulletjes mee om te verkopen.

Jeu de boules en toneelvereniging
Bij mooi weer is de Jeu de Boulesvereniging aanwezig en wordt er volop gespeeld op de Jeu de Boulesbaan op het Oranjeplein. Daarnaast verzorgt de toneelvereniging een leuke act voor de oudere bezoekers.

Horeca
De Oranjebar, Aandagtig en cafetaria ’t Pleintje zijn geopend. Er is een groot terras op straat zodat iedereen gezellig een drankje kan doen. Frietje Brabant is deze middag ook aanwezig met hun frietkar. Kortom, alle ingrediënten voor een geslaagde Koningsdag zijn aanwezig!

Vrijwilligers
Vind jij het leuk om samen Koningsdag in Mariahout te organiseren? Meld je aan bij Lindsey van Stiphout,  dit kan telefonisch en via Whatsapp of per e-mail.

Neem contact op

Oranjeplein