VVV Gemert-Bakel

Let op!

5 mei opening Inspiratiepunt!

Hoe kom ik via de steegjes bij de kruiden- en de vlindertuinen? Waar kan ik mijn e-bike opladen? Wanneer kan ik wandelen over de gewelven van de kerk? Wat is er dit weekend allemaal te doen? Jouw bezoek aan Gemert-Bakel begint bij de VVV! Je vindt de VVV midden in het centrum van Gemert Vorstendom, in een historisch pandje aan het Ridderplein.

Bij de VVV kun je terecht voor al je vragen over Gemert, Bakel, Handel, Elsendorp, De Mortel, De Rips, Milheeze en omgeving. Hier word je geïnspireerd en enthousiast gemaakt. Of het nu gaat om ideeën voor uitstapjes, een plattegrond, (elektrische) fiets-, scooter- of rolstoelverhuur, tips voor een bijzonder winkeltje of een goede eetgelegenheid, onze goed ingevoerde vrijwilligers helpen je graag.

Bij deze VVV vind je ook een e-bike laadpunt.
En n…

Let op!

5 mei opening Inspiratiepunt!

Bij deze VVV vind je ook een e-bike laadpunt.
En natuurlijk kun je hier ook terecht voor de originele streekproducten, boeken en souvenirs. Of het kopen van het peuzelboekje, cadeaubonnen, van dinerkaart tot podiumkaart en natuurlijk de VVV Cadeaukaart.

Met dank aan de Vrienden van VVV Gemert-Bakel die deze service mede mogelijk hebben gemaakt.

• Elke maandag 13.00 - 16.30 uur
  • Elke dinsdag 10.00 - 16.30 uur