100ste geboortedag Jules de Corte

zaterdag 28 september

Klokkenfeest met Picknick

Dit jaar zou Jules de Corte 100 jaar geworden zijn, zodoende organiseert de werkgroep ‘Helenaveen viert de 100e geboortedag van Jules de Corte’ een aantal evenementen ter nagedachtenis. Het eerste evenement heeft inmiddels plaatsgevonden, een concert door Ernst de Corte en consorten. Voor 28 september staat het 'Klokkenfeest met Picknick' rondom het carillon op het programma en op 9 november een 'Muzikale Ode aan Jules' voor & door Helenaveen in de Gouden Helm. Ook in Deurne zelf wordt de nagedachtenis aan Jules de Corte geëerd, op 18 augustus met een speciale concertcyclus in de Sint Willibrorduskerk.

Zondag 18 augustus: Concertcyclus - Jules de Corte programma met organist Willem Hörmann in de Sint Willibrorduskerk te Deurne.
Zaterdag 9 november:  Muzikale Ode aan Jules voor & door Helenaveen in De Gouden
Helm.
Meer informatie volgt snel; Schrijf de data vast in je agenda.

Neem contact op

Rondom het Carillon
Oude Peelstraat
5759 PC Helenaveen
Plan je route

vanaf jouw locatie

Bestellen t/m 18 april

Wanneer

• Zaterdag 28 september 2024

Prijzen

• € 12,50 p.p., inclusief koffie in de pauze.

Neem alvast een kijkje