Blues/rock concert in Someren

vrijdag 21 juni

The Zac Schulze Gang
"Soms bezoek je een festival en zie je een band die je gewoon wegblaast.

We hebben het over een “Hard-hitting, upbeat blues rock trio uit Kent, Engeland. De jonge “Zac Schulze Gang” heeft een reputatie opgebouwd als een van de hardst werkende bands in Engeland.

Het opwindende spel van gitarist/zanger Zac Schulze wordt bijgestaan door de ijzersterke ritmesectie bestaande uit zijn broer en drummer/zanger Ben Schulze en bassist/zanger Ant Greenwell . Ondanks dat ze nog jong zijn, zijn ze alle drie al doorgewinterde muzikanten die hun sporen hebben verdiend in het pub- en clubcircuit in het Verenigd Koninkrijk. 240 gigs in 2023! Het wordt een enerverende avond. De lekkerste covers, op hun manier gebracht, worden afgewisseld met eigen werk.

Enige quotes:

"Zac Schulze gaa…

The Zac Schulze Gang
"Soms bezoek je een festival en zie je een band die je gewoon wegblaast.

Enige quotes:

"Zac Schulze gaat verder in de traditie van Rory Gallagher, high energy blues Rock and Roll" - Donal Gallagher (Rory Gallagher's broer)

“ZSG is -no nosens- rondscheuren en de zaal in vuur en vlam zetten” - Steve Beebee (Planet Rock Radio UK)

Support act: Sea on Fire

Een jonge pop rock band uit Lierop/Asten. Ze zijn 17 en 18 jaar oud en maken ongeveer 3 jaar samen muziek. Diverse live optreden met als hoogtepunt de set met eigen nummers op het Nirwana Tuinfeest 2023.

Kortom; Een stevige alternatieve rockband, hier uit de regio, met eigen nummers en lekker covers

Hotel Centaal
Wilhelminaplein 3