Sorry, deze activiteit is niet meer beschikbaar

Kindervrijmarkt BV De Hoge Regt

t/m 27 april

Buurtvereniging De Hoge Regt houdt op Koningsdag een Kindervrijmarkt in de speeltuin aan de Klavierstraat in Beek en Donk. Elk jaar wordt het drukker en vinden meer mensen hun weg naar deze gezellige markt.

Kinderen mogen op deze markt zelfgemaakte spullen, zoals etenswaren of sieraden verkopen. Maar er is vooral veel speelgoed te vinden waar door de kinderen niet meer mee wordt gespeeld. Dat zorgt voor dubbel plezier. Voor kopers betekent het een tweede leven geven aan goede maar gebruikte spullen voor een klein bedrag. En de deelnemende kinderen hebben een geweldige ochtend!

Ook voor Oud Hollandse spelletjes ben je op de Ki…

Ook voor Oud Hollandse spelletjes ben je op de Kindervrijmarkt aan het juiste adres. Alle bezoekers kunnen vrij deelnemen aan spelletjes zoals sjoelen, spijkerpoepen en steltenlopen. De muziek gaat aan, zodat alle aanwezige kinderen samen de Kinderen voor Kinderen Koningsdaghit ‘Daba Die Daba Daa’ kunnen dansen. Daarna is er voor iedereen een lekker stukje peperkoek, dat je zelf van de lijn moet happen. Voor de eerste keer mogen ook kinderen van buiten De Hoge Regt hun kleedje uitstallen. Aanmelden is niet nodig, maar zorg wel dat je op tijd bent om bezoekers vanaf 09.00 uur te verwelkomen.

Klavierstraat
5741 Beek en Donk