Clubhuis Tien

Bij inspanning hoort ontspanning en daarom is Golfclubhuis TIEN dé plek waar liefhebbers van de golfsport elkaar ontmoeten en hun sociale contacten onderhouden. Midden in een natuurlijke omgeving en aan de fietsroute "Rondje Helmond".

Ontspanning in een leuke sfeer
Het clubhuis ligt midden in buurtschap Overbrug. In het sfeervolle clubhuis, dat zeven dagen per week geopend is, heten wij je van harte welkom voor een opwarmertje bij de haard of voor een opfrisser op ons prachtig gelegen terras met uitzicht op hole 9.
Als clubhuis kunnen wij je met onze drank-, lunch- en borrelkaart voorzien van een kop koffie met appelgebak, een snelle lunch of een borrel aan de bar. Daarnaast kunnen wij je op veel andere manieren van dienst zijn. Denk hierbij aan:

• Diverse arrangementen
  • Aangeklede borrel